Charlotte Dahlberg

Jul

Publicerad 2015-12-26 20:22:31 i Tankar,

Det har varit jul! Vi delade hälften hälften. Började hos min familj den 23:e öppnade klappar och tittade på uppesittarkväll. Sedan stannade vi över lunch på julafton. Hann med julfrukost, skattjakt, sång i kyrkan och julmat. Efter det begav vi oss till Varberg och Jonathans familj. Även där blev det klappar och julmat. Dessutom hann vi med en promenad i blåsten och lite sällskapsspel.

Igår firade vi Angelica som fyller år på julafton. Vi överraskade henne genom att gömma oss i hennes lägenhet och jag var så nervös att jag trodde att jag skulle kissa ner mig. Det blev dock lyckat och efter lite glögg åkte vi ner till stan för middag och trekamp. Mysigt jullov so far! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte

Journaliststudent i Göteborg, bosatt i Borås. Blir glad av träning, skaldjur och en långfika på stan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela