Charlotte Dahlberg

Jullovsmorgon

Publicerad 2015-12-19 08:09:35 i Vardag,

Hej fina!
Det är fortfarande mörkt ute och jag ligger här i sängen och försöker att inte väcka Jonathan. Det är första jullovsdagen idag och jag känner hur det liksom pirrar i magen av förväntan. Det fanns verkligen stunder för en månad sen när jag kände att jag borde skita i att plugga och istället skaffa ett jobb någonstans. Men nu är jag här och har klarat alla deadlines. Så skönt. 

Efter skolan igår hann jag dessutom fixa de sista julklapparna innan jag mötte upp J och tog en öl på Viskans vinbar. Sedan fortsatte vi firandet hemma med skaldjur och champagne. Världsbäst!
Puss på er! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte

Journaliststudent i Göteborg, bosatt i Borås. Blir glad av träning, skaldjur och en långfika på stan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela