Charlotte Dahlberg

Kroatien

Publicerad 2015-05-18 07:14:56 i På resande fot,

Hej godingar!
Måndag igen. Har så svårt att motivera mig till att plugga nu. Det är sista rycket kvar och jag måste verkligen höja ambitionsnivån lite. Ska åka ner och sätta mig på högskolans bibliotek lite för där finns det (förhoppningsvis), färre distraktioner (läs ursäkter). 

Vi tog en sista minuten till Kroatien förra veckan. Vi bokade bara två dagar innan vi åkte så vi hade inställningen att vi kunde åkt vart som helst. Blev så himla kär i Kroatien dock, dit åker jag gärna igen!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte

Journaliststudent i Göteborg, bosatt i Borås. Blir glad av träning, skaldjur och en långfika på stan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela