Charlotte Dahlberg

Glada dagar

Publicerad 2015-09-25 11:51:05 i Vardag,

Det är fredag! Jag har slutat och jag har en fantastisk helg framför mig!

Nu ska jag möta upp mamma och Cajsa på Steinbrenner och Nyberg. Jag var hungrig redan igår kväll och det blev inte bättre av att jag inte hann få i mig någon frukost imorse. Så nu är jag nästan överdrivet peppad på tårtbuffén som Steinbrenner serverar till efterrätt! 

Sedan blir det bokmässa, en öl på stan, middag och utgång med klassen!

Igår var jag på Elfsborg-IFK på Borås arena. Slutresultatet 1-1 kändes lite snopet eftersom IFK gjorde sitt mål under en tveksam straffsituation på tilläggstid. Kanske var det däremot det bästa för stämningen mellan mig och Jonathan igår kväll...

Stämningen var i alla fall på topp och det var kul att arenan var slutsåld! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte

Journaliststudent i Göteborg, bosatt i Borås. Blir glad av träning, skaldjur och en långfika på stan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela