Charlotte Dahlberg

Stockholm över dagen

Publicerad 2016-02-13 16:34:11 i Vardag,

Jag kände att det gått alldeles för lång tid sedan jag hälsade på farmor senast. Jag har inte varit där sedan i början av januari så därför bestämde jag mig för att göra en utflykt till Stockholm över dagen. Fick kämpa mig upp innan 06 imorse men det var det värt! 

Stockholm bjöd på strålande sol och farmormys deluxe! Fick med mig en kardemummabulle och sedan kunde vi passa på att fika på hennes rum. Nu sitter jag på tåget hem igen. Ska sätta igång med pluggandet igen. Det var väldigt välbehövligt att få 7h pluggtid idag för jag behöver sträckläsa en bok till på måndag.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte

Journaliststudent i Göteborg, bosatt i Borås. Blir glad av träning, skaldjur och en långfika på stan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela