Charlotte Dahlberg

Kollobubblan

Publicerad 2016-06-21 16:42:23 i Vardag,

Lever kolloliv igen. Det bästa jag vet! Eller nästintill i alla fall. I år jobbar jag och Jonathan 8 veckor på varsin ort och det gör det lite svårare att helt gå in i kollobubblan och stänga av allt utanför. 
Men trots det är livet här himla härligt och jag njuter av att inte behöva pendla till Göteborg på några månader. 

Det har varit en fin vår. Jonathans mamma fyllde 50 och bjöd ner oss till Provence. Där hade vi en riktigt mysig vecka med mycket vin, plockmat och utflykter. 

Cajsa klämde till med bal, programavslutning, artonårsdag och student under loppet av en vecka. Maxad och mysig vecka! 

Jag och Jonathan ska skaffa hund! En liten Penny kommer att flytta hem till oss i juli! I helgen ska vi få åka dit och hälsa på och jag är så förväntansfull! 

Ha det fint! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte

Journaliststudent i Göteborg, bosatt i Borås. Blir glad av träning, skaldjur och en långfika på stan.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela